باشگاه فوتبال مقاومت کوثر
این وبلاگ برای معرفی باشگاه فوتبال فرهنگی ورزشی مقاومت کوثر تهران راه اندازی و معرفی بازیکنان مستعد آن و اعلام برنامه های باشگاه و مسابقات راه اندازی میگردد.
سه شنبه 26 آذر 1392برچسب:, :: 11:39 ::  نويسنده : نویسنده

سلام

 

یکی از افتخارات این باشگاه بازیکن سازی و همکاری با باشگاههایی است که بدون گرفتن مبالغ سنگین از بازیکنان در لیگ تهران شرکت کرده و بازیکنان زیادی به رده های معتبر کشور معرفی مینمایند.

در این قسمت چند تن از بازیکنان را به شما معرفی نموده و در اینده ای نزدیک به معرفی باقی بازیکنان میپردازیم.

 

رضا شاکر ( باشگاه مقاومت تهران)

 

 

محمد مهدویان ( سایپای تهران)

 

سه شنبه 26 آذر 1392برچسب:, :: 11:0 ::  نويسنده : نویسنده

سلام خیلی از اولیا وقتی که فرزندانشان را به باشگاه یا مدارس فوتبال میفرستند امید به آن دارند که فرزندشان در کنار اینکه در محیطی ورزشی فعالیت میکند ، آینده ای هم در آن رشته داشته باشد. بعضا کسانی هم پیدا میشوند که از اولیا هایی که اطلاعات دقیقی از فوتبال تهران ندارند سو استفاده کرده و با بستن قراردادهایی چندین و چند ساله و با گرفتن مبالغی بالا آینده این نونهالان و نوجوانان را صرفا برای پیش بردن اهداف خود تباه میکنند. این باشگاه تلاش میکند تا با همکاری با باشگاهها و افرادی که به دنبال چنین برنامه ای هایی نیستند رابطه برقرار نموده و تلاش کند تا بازیکنان خود را به آینده ای روشن نوید دهد. مربیانی که از این مجموعه بازیکن جذب مینمایند: آقای حاج حسن عبدی سرمربی نونهالان سایپا

 

 

 

 

چهار شنبه 20 آذر 1392برچسب:, :: 14:6 ::  نويسنده : نویسنده

به نام خدای بی همتا با سلام و عرض ادب خدمت تمامی دوستان عزیز از اینکه مدتی نتوانستیم شما را در این وبلاگ همراهی کنیم پوزش میطلبیم. اما بنا به درخواست تعدادی از دوستان برای بالا بردن انگیزه بازیکنان و در جریان قرار گرفتن اولیا آنها از نحوه فعالیت باشگاه وبلاگ دوباره فعال می گردد. باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت کوثر با مدیریت محمود انصاری سرمربی نوجوانان استقلال تهران در اسلامشهر و شهر ری فعالیت میکند و در دسته های اول تهران و دوم تهران و هم چنین لیگ شهر ری دارای امتیاز رسمی ثبت شده میباشد. این باشگاه در رده های نونهالان ، نوجوانان و جوانان فعال بوده و بازیکنان زیادی را به لیگ برتر تهران و کشور معرفی نموده است. به زودی از طریق این وبلاگ به معرفی این بازیکنان خواهیم پرداخت. محمود انصاری (سرمربی نوجوانان استقلال تهران)

 

\

 

 

 

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فوتبال مقاومت کوثر و آدرس m.kosar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 43
تعداد آنلاین : 1

Alternative content